Liczba produktów: 11
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw typu tilt&shift, który zapewnia doskonałe narzędzie profesjonalnym fotografom reklamowym czy martwych natur, umożliwiając wykonanie świetnych zbliżeń. Oferuje 1 soczewkę asferyczną i 2 soczewki ED, skutecznie eliminujące typowe problemy obiektywów tele. Gwint mocowania filtrów 72 mm umożliwia korzystanie z filtrów optycznych.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: średnioformatowych
Krótki teleobiektyw do bezlusterkowego aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX. Znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, takich jak fotografia portretowa, fashion, produktowa, makro lub przyrodnicza. Symbol WR oznacza, że został on zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak pył, wilgoć i niskie temperatury. Wyróżnia się bardzo wysoką rozdzielczością i niecodziennym odwzorowaniem barw, a także współczynnikiem powiększenia 1:2.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Nikon Z (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 599
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 599
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 299
Do koszyka
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Sony E (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.